Nieuwe subsidietoekenningen

By 10 november 2023No Comments

Het bestuur van de Stichting Westermeer heeft in haar vierde vergadering van 2023 een zestal subsidies toegekend, met een totaalbedrag van € 23.050,00.

Tijdens de bestuursvergadering zijn diverse subsidieaanvragen besproken. Dit heeft geleid tot het toekennen van zes aanvragen.

De toekenningen betreffen:
A. Postduivenhoudersvereniging Douwenocht

Voor een bijdrage in de kosten van het vervangen van de houten vloeren in het verenigingsgebouw (Slotweg 9 te Sint Nicolaasga) heeft Stichting Westermeer een bijdrage van € 4.400,00 toegezegd.

B. Buurtvereniging De Fugeldobbe
Voor een bijdrage in de kosten van de aanschaf van een nieuwe tent heeft Stichting Westermeer een bijdrage van € 650,00 toegezegd.

C. Hippische sportvereniging De Hjouwer
Voor een bijdrage in de kosten van de aanschaf van nieuwe materialen/parcours heeft Stichting Westermeer een bijdrage toegezegd van € 1.700,00.

D. Tennisvereniging Rottum.
Voor een bijdrage in de kosten van het bouwen van een eigen clubhuis heeft Stichting Westermeer een bijdrage toegezegd van € 15.000,00.

E. Vereniging Moai Skarsterlân
Voor een bijdrage in de kosten voor het laten maken van een website heeft Stichting Westermeer een bijdrage toegezegd van € 800,00.

F. Jeu de Boules en Koersbal vereniging “Rjochtút mei in Bochtsje”
Voor een bijdrage in de kosten van het renoveren van 5 bankjes heeft Stichting Westermeer een bijdrage toegezegd van € 500,00.

De volgende vergadering vindt plaats op: 29 november